איך עזרנו לעיריית אשדוד לבנות קהילה דיגיטלית עירונית באינסטגרם

במסגרת הפרויקט המיוחד הזה, ניתנה לנו ההזדמנות לקחת את עמוד האינסטגרם של עיריית אשדוד ולהפוך אותו למקום שמקרב את התושבים לעירייה בצורה שונה ממה שהכירו עד היום. מה שהתחיל כמטרה לניהול שוטף של עמוד האינסטגרם, הפך למקור ידע, הנאה וערך אמיתי עבור תושבי העיר.

התחלה ברגל ימין - מה הייתה המטרה שלנו?

כשנכנסנו לפרויקט הזה, המטרה הראשונית שהוגדרה לנו הייתה פשוטה: ניהול עמוד האינסטגרם של עיריית אשדוד. אבל מהר מאוד הבנו שזו הזדמנות לקחת את הניהול לרמה הבאה. החלטנו להרחיב את המטרה ולתת לתושבים משהו אחר - תוכן איכותי ומשמעותי, כזה שגורם להם לעצור, לחשוב ולחייך.

לגשת ללב התושבים - איך הצלחנו לעשות את זה?

בתור חברה יצירתית, הבנו שהגישה הישנה של העברת מידע עירוני פשוט לא תעבוד כאן. התושבים רגילים לראות את העירייה כמקום פורמלי ורשמי, ובאופן טבעי זה יוצר ריחוק. כדי לשנות את זה, נקטנו בגישה שונה - גישה ידידותית, צעירה ומזמינה.

אחת הדוגמאות הבולטות הייתה פינת הטריוויה השבועית, "הסיפור מאחורי הרחוב". בכל שבוע הצגנו לתושבים שאלון טריוויה על רחוב מסוים בעיר, עם סיפור היסטורי מעניין מאחוריו. התוצאה? אלפי תושבים השתתפו בפעילות, והתגובות החיוביות לא איחרו להגיע.

עוד דוגמה היא פינת תחזית הגלים. בתור עיר עם קהילה חזקה של גולשים, החלטנו לעדכן את התושבים מדי שבוע בתחזית הגלים - מידע שהוא גם פרקטי וגם מעורר השראה לצאת לים.

ולבסוף, פעילות "Ashdod from my window" בתקופת הקורונה, בה ביקשנו מהתושבים לשתף את הנוף שהם רואים מהחלון. התוצאה הייתה מרתקת - לא רק שנחשפנו לנופים חדשים, אלא גם למדנו רבות על השכונות השונות בעיר.

האתגרים שעמדו בפנינו - ואיך התגברנו עליהם?

לא הכל היה חלק בפרויקט הזה. כגוף ציבורי, לעירייה יש אתגרים משלה - בעיקר בכל הנוגע לתדמית שלה בקרב הציבור. עבורנו, האתגר המרכזי היה להפוך את עמוד האינסטגרם של העירייה למקום שבו התושבים מרגישים בנוח, מקום שמייצר קשר אמיתי ולא פורמלי.

באמצעות שפה ידידותית, תוכן מעניין ופעילויות שמשלבות את התושבים, הצלחנו לשנות את התפיסה. הגישה הצעירה והיצירתית שלנו הפכה את העמוד למקום שבו התושבים מרגישים שהם מקבלים ערך אמיתי, ולא רק עוד הודעות רשמיות.

מה הופך את הפרויקט הזה לכל כך מיוחד?

בפרויקט הזה הצלחנו לקחת עמוד אינסטגרם עירוני ולהפוך אותו למשהו הרבה יותר מזה. זה לא רק היה ניהול שוטף של עמוד - זה היה יצירת קשר חדש עם התושבים, קשר שמבוסס על אמון, עניין והערכה.

באמצעות רעיונות מקוריים ותוכן איכותי, הצלחנו להראות לתושבים שעיריית אשדוד כאן בשבילם, שהיא חלק מהקהילה ולא רק גוף פורמלי מרוחק. זה היה הרבה מעבר למה שציפו מאיתנו בתחילת הדרך, ואנחנו גאים במיוחד בהצלחה הזאת.

מה זה אומר על Twice?

כשהגענו לניהול עמוד האינסטגרם של עיריית אשדוד, הבנו מהר מאוד שאנחנו לא רוצים להיות רק עוד חברת ניהול מדיה חברתית. אנחנו רוצים להיות שותפים אמיתיים לדרך, כאלה שמביאים את היצירתיות והחדשנות שלהם לכל פרויקט, לא משנה מה גודלו או תחום העיסוק שלו.

פידבק חיובי והשפעה ממשית

התגובות שקיבלנו מהתושבים ומהעירייה היו מדהימות. התושבים התרגשו מהפעילויות והרגישו שהעירייה באמת שם בשבילם. מנהלי העירייה והדוברות שיבחו את הגישה היצירתית והחדשנית שלנו, והפרויקט הזה הפך לאחד מהדוגמאות הטובות ביותר ליכולות שלנו.

הזדמנויות חדשות ומוניטין משופר

ההצלחה של הפרויקט באשדוד פתחה בפנינו דלתות רבות. מאז, עבדנו עם גופים מובילים נוספים בישראל, בפרויקטים של מיתוג, שיווק ובניית אתרים. הניסיון שצברנו בפרויקט הזה חיזק את המוניטין שלנו כחברה מובילה ויצירתית בתחום, והפרויקט הזה הוא דוגמה מצוינת ליכולות שלנו.

כתבות נוספות

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות!

איזה כיף לנו! כבר מתקשרים :)
אופס! משהו השתבש בשליחת הטופס. אנא נסו שנית מאוחר יותר או פנו אלינו בווצאפ.
App Webflow Template - Gotham - Created by Wedoflow.com and Azwedo.com